shadow

Η γυμναστική είναι για κάποιους ένας τρόπος απόδρασης αλλά και το μέσο για να αποκτήσουν το σώμα που πάντα θέλανε αλλά και να παραμένουν υγιής.

Αρκετοί για να επιτύχουν το στόχο τους γυμνάζονται στο σπίτι με βάρη ή ασκήσεις χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος, έχοντας μάλιστα και αρκετά καλά αποτελέσματα ωστόσο αν κάποιος επιθυμεί να αυξήσει το μυϊκό του όγκο και παράλληλα τη δύναμή του τότε θα πρέπει να συνδυάσει ένα πρόγραμμα ασκήσεων με γυμναστική στο σπίτι αλλά και στο γυμναστήριο ή μόνο στο γυμναστήριο.

Σίγουρα λοιπόν η γυμναστική στο γυμναστήριο αλλά και γενικότερα σαν έννοια προϋποθέτει χρόνο και φυσικά όρεξη, όμως αρκετές φορές ευκολότερα λέγεται παρά πράττεται. Κάποιος ξεκινά και στη μέση τα παρατά ή δεν συνεχίζει από τη δεύτερη- τρίτη κιόλας φορά. Εδώ ένας παράγοντας που μπαίνει είναι το πόσο θέλει κάποιος να αλλάξει, πόση δυνατή είναι αυτή η ροπή της αλλαγής και από πού αντλεί δύναμη. Ένας ακόμη παράγοντας είναι επιθυμία για τα ‘’γρήγορα αποτελέσματα’’ παρά για την προσήλωση σε ένα νέο υγιή τρόπο ζωής. Ένα καλλίγραμμο δυνατό σώμα είναι ένα αποτέλεσμα από κάποιες συγκεκριμένες ενέργειες 1) σωστή διατροφή και 2) συχνή γυμναστική (με πρόγραμμα).

Ας έρθουμε τώρα και στο θέμα μας…

Υπάρχουν κάποια απλά και λογικά βήματα που ακολουθώντας τα θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να μην χάσετε προπόνηση. Θα έχετε διάθεση αλλά και τέτοιο προγραμματισμό που δε θα σας ξεφεύγει προπόνηση.

1) Φτιάξε μια playlist με αγαπημένα τραγούδια

Μπορεί να ακούγετε πολύ απλό αλλά το να ακούτε τα αγαπημένα σας τραγούδια μπορεί να σας δίνει ένα extra push και μια ευχάριστη διάθεση την οποία μπορεί να έχετε στο γυμναστήριο, η επανάληψη της οποίας θα σας κάνει να θέλετε να μην χάνετε μέρα.

2) Πιές καφέ

Η καφεΐνη μπορεί αποδεδειγμένα να βοηθήσει στις προπονήσεις και να μειώνει τη κόπωση στους μύες, ταυτόχρονα αν πίνετε πριν τη προπόνηση θα σας βάζει στη διάθεση τονώνοντας σας και μειώνοντας την αίσθηση της κόπωσης μετά από ένα φουλ ωράριο στη δουλειά.

3) Να έχεις πάντα έτοιμο τον εξοπλισμό σου και τα ρούχα σου

Εάν προπονείστε το πρωί ετοιμάστε από το προηγούμενο βράδυ τα ρούχα που θα φορέσετε στο γυμναστήριο ή τον εξοπλισμό που θα χρησιμοποιήσετε για γυμναστική στο σπίτι κοκ. Αν πηγαίνετε γυμναστήριο μετά τη δουλειά να έχετε μαζί σας την αλλαξιά, μην πάτε σπίτι να αλλάξετε, αλλά κατευθείαν στο γυμναστήριο. Διατηρείτε τα ρούχα σας σε σάκο για να τα έχετε πάντα έτοιμα.

4) Γράψου σε ομαδικά group προπόνησης

Crossfit, Spinning Ζumba και πολλά άλλα θα σας φτιάξουν τη διάθεση και η συμμετοχή με άλλα άτομα θα σας ενθαρρύνει να συνεχίζετε. Επίσης ένας ακόμη λόγος είναι ο οικονομικός έχοντας προπληρώσει ένα πρόγραμμα από τα παραπάνω σίγουρα θα σας κάνει να το ξανασκεφτείτε να μην πάτε.

5) Μετά τη δουλειά απευθείας στο γυμναστήριο

Γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο κοντά στη δουλειά σας, αυτός θα είναι ένας τρόπος να πηγαίνετε αμέσως μετά τη δουλειά. Έχετε μαζί σας το ρουχισμό και ότι άλλο χρειάζεστε. Αν επιστρέψετε σπίτι τότε μπορεί να εμφανιστούν πολλοί παράγοντες που μπορεί να σας κάνουν να απέχετε από τη προπόνηση.

6) Βρείτε ένα φίλο για να γυμνάζεστε μαζί

Το να έχετε ένα προπονητή να σας κάνει personal είναι μια πιο ειδική περίπτωση όμως το να πηγαίνετε γυμναστήριο με ένα φίλο μπορεί να σας δίνει μια extra παρότρυνση για να μην χάνετε προπονήσεις και να παρακινείτε ο ένας τον άλλο.

7) Φτιάξε το πρόγραμμά σου

Φτιάξε ένα πρόγραμμα για 16 εβδομάδες που να περιλαμβάνει τι αποτέλεσμα θα θέλετε να έχετε πχ μείωση του λίπους, αύξηση της αντοχής , ενδυνάμωση κτλ. Στη συνέχεια ζητήστε τη γνώμη ενός προπονητή τι είδους προπονήσεις θα πρέπει να κάνετε, με τι διάρκεια, ένταση και φυσικά πόσες μέρες τη βδομάδα θα γυμνάζεστε. Είναι πολύ πιο εύκολο να μείνετε προσηλωμένοι σε ένα πρόγραμμα που έχετε επιλέξει εσείς για τα δικά σας αποτελέσματα και θέλω.

8) Γίνε φίλος με τους γυμναστές και τους υπεύθυνους του γυμναστηρίου

Πιστέψτε με και οι ίδιοι το επιθυμούν, για να έχεις ένα ευχαριστημένο πελάτη πρέπει να γνωρίζεις τα θέλω του, τους στόχους του, το καθημερινό του πρόγραμμα, πράγματα απαραίτητα για να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα που θα διαρκέσει, ωστόσο για τους ίδιους ακριβώς λόγους θα πρέπει και εσείς να είστε φιλικοί και συνεργάσιμοι.

Πηγή : zougla.gr

Σχετικά άρθρα