shadow

Χαζεύεις τις φωτογραφίες των celebrities και μονίμως καταλήγεις στην ίδια παρατήρηση: «Αυτό είναι με photoshop. Δεν κυκλοφορούν τέτοια οπίσθια στην παραλία». Και μετά βλέπεις την κοπέλα στην τρίτη ξαπλώστρα αριστερά με το μπλε λιλιπούτειο μπικινάκι της και διαπιστώνεις ότι μάλλον έσφαλες. Κανένα πρόβλημα. Φέτος επανόρθωσε ξεκινώντας από τώρα.

Step
All time classic άσκηση. Στο σπίτι θα χρησιμοποιήσεις τα σκαλοπάτια της πολυκατοικίας. Θα την κάνεις με μία ελαφριά παραλλαγή. Το ένα πόδι πατάει στο step, το άλλο σηκώνεται λυγισμένο μέχρι το ύψος της κοιλιάς. Για να πιάσει στο σωστό σημείο, το βάρος του ποδιού που πατάει, θα πρέπει να είναι στη φτέρνα και όχι στις μύτες.

Καθίσματα
Ακούμπα την πλάτη σου στον τοίχο και κάτσε στον αέρα στο σημείο που τα γόνατά σου σχηματίζουν ορθή γωνία. Μείνε για ένα λεπτό έχοντας πάντα στο νου σου να σφίγγεις τα οπίσθια και να ρίχνεις το βάρος στις φτέρνες σου.

Στα τέσσερα
Και άρση ποδιών εναλλάξ. Εύκολη άσκηση αλλά αποτελεσματική. Χρειάζονται όμως πολλές επαναλήψεις, ώστε να σε πιάσει.

Άρση πλάτης
Είναι ξαπλωμένη ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα. Ανασηκώνεις την πλάτη σου σφίγγοντας παράλληλα τους γλουτούς σου. Προσοχή, η μέση δεν ακουμπάει στο πάτωμα κατά τη διάρκεια των επαναλήψεων.

Κλωτσιές προς τα πίσω
Στέκεσαι όρθια ακουμπώντας σε κάποιο έπιπλο τα πόδια σου. Στη συνέχεια (ένα- ένα) σηκώνεις το πόδι προς τα πίσω σαν να κλωτσάς ανάποδα. Επανάλαβε μέχρι να νιώσεις το σημείο να «καίει».

Σε κάθε περίπτωση αυτό που πρέπει να έχεις κατά νου, είναι πάντα η μυϊκή ομάδα που γυμνάζεις. Όταν λοιπόν ασχολείσαι με τα οπίσθιά σου πρέπει οπωσδήποτε να σφίγγεις το συγκεκριμένο σημείο κατά τη διάρκεια της κάθε άσκησης.

Πηγή: http://www.followme.gr/

Σχετικά άρθρα