shadow

Η trivago, μια από τις μεγαλύτερες μηχανές metasearch ξενοδοχείων παγκοσμίως, ανακοινώνει την ίδρυση της trivago Hotel Relations GmbH, μιας νέας, εξολοκλήρου ιδιόκτητης θυγατρικής, που θα καλλιεργήσει ισχυρές απευθείας σχέσεις με τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία. Η εταιρεία θα εστιάσει στην ενίσχυση των ξενοδόχων ανά τον κόσμο, ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικοί online και να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων των ξενοδοχείων τους. «Με αυτό το βήμα, επιταχύνουμε τη δυνατότητά μας να αξιοποιούμε σε ευρεία κλίμακα ένα υψηλής εξειδίκευσης διεθνές δυναμικό πωλήσεων και να οικοδομούμε ισχυρότερους δεσμούς με τους ξενοδόχους. Μας επιτρέπει την ακόμη πιο στενή συνεργασία με τους ξενοδόχους και την καλύτερη υποστήριξή τους, ώστε να στεφθούν με επιτυχία οι στρατηγικές απευθείας μάρκετινγκ που ακολουθούν», δήλωσε ο Johannes Thomas, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής Εσόδων της trivago N.V. Όπως εξήγησε ο ίδιος: «Τα τελευταία δύο χρόνια, σημειώθηκε σημαντική επιτυχία στις απευθείας συναλλαγές μας με τα ξενοδοχεία. Ταυτόχρονα, μάθαμε ότι η κλιμάκωση ενός τμήματος πωλήσεων απαιτεί διαφορετική φιλοσοφία, διαφορετικό τρόπο λειτουργίας και διαφορετικά ταλέντα από ό,τι ένα τμήμα τεχνολογίας. Πιστεύουμε ότι εφόσον θα πρόκειται για μια ξεχωριστή εταιρεία, θα έχει την απαραίτητη ελευθερία να καθορίσει μόνη της την ταυτότητά της». Η διαφορά στις απαιτήσεις ενός τμήματος τεχνολογίας και ενός τμήματος πωλήσεων έδωσε το έναυσμα ώστε να ληφθεί η απόφαση για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής θυγατρικής πωλήσεων, η οποία θα μπορεί να δημιουργήσει τη δική της ταυτότητα, φιλοσοφία και επωνυμία ως εργοδότης: Αντί να προσλαμβάνει μηχανικούς, η νέα εταιρεία σκοπεύει να προσλάβει τα κορυφαία ταλέντα στις πωλήσεις από ολόκληρη την υφήλιο. Με έδρα στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, η trivago Hotel Relations GmbH θα είναι η εταιρεία που θα είναι υπεύθυνη για τις σχέσεις της trivago με περισσότερους από 310.000 ξενοδόχους ανά τον κόσμο. Η εταιρεία θα ξεκινήσει με περισσότερους από 160 υπαλλήλους από 21 χώρες και σκοπεύει να επεκτείνει την ομάδα της το 2018. Ο στόχος είναι να επιταχυνθούν οι προσπάθειες της trivago για την παροχή περισσότερων επιλογών στους ταξιδιώτες, καθώς και της δυνατότητας πραγματοποίησης απευθείας κρατήσεων.

Πηγή: www.etravelnews.gr

Σχετικά άρθρα